Dokument

Stadgar

Information & ordningsregler

Info om detta publiceras inom kort.

Andrahandsuthyrning

På ”Vår Brf” på www.sbc.se finns ansökningsblanketter som ska fyllas i och lämnas till någon representant ur styrelsen. Efter inlämnad ansökan har styrelsen en månad på sig att godkänna andrahandsuthyrningen. Detta gör att ansökan behöver lämnas in senast en månad före önskad uthyrning.

Mellan föreningsmedlemmen och andrahandsgästen ska ett avtal skrivas om att andrahandsgästen åtar sig samma ansvar som bostadsrättsägaren. Detta inkluderar trappstädning, trädgårdsskötsel och medverkan vid vår- och höststäddagar. Om detta avtal inte följs av andrahandsgästen är bostadsrättsägaren ytterst ansvarig.

Årsredovisning(PDF)

Namnskyltar

Glöm inte att adressändra, kontakta E·ON för el- och gasleverans samt att beställa nya namnskyltar till port, trapphus och ytterdörr. Vi har enhetliga dörrskyltar i huset. De beställs hos Namnskyltsbutiken på S:t Knuts torg. Uppge bara ’Brf Hasseln’ så vet de antal, storlek och vilket typsnitt som gäller.

Bildarkiv